Vragen over deze online tool? Wij helpen u graag verder.
Stilstand is achteruitgang. De Fritom Group is altijd in ontwikkeling. Zo werd er ook nagedacht over hoe we klanten een moderne digitale beleving kunnen geven. Hoe kan men zo snel en effectief mogelijk een transport tarief aanvragen?
Met deze vraag werd het proces voor een “spotquote”-module in gang gezet door de afdeling Fritom research & Development. De eerste stap was het, samen met de fritom-bedrijven, in kaart brengen van de klantreis.
Met de nieuwe spotquote module krijgt de klant snel en zo nauwkeurig mogelijk een schatting van de kosten onder voorbehoud van capaciteit. Ook is deze module gekoppeld aan MijnFritom. Bestaande klanten kunnen direct na het opvragen van een offerte een zending boeken, maar nieuwe klanten kunnen dat ook. Nieuwe klanten moeten wel eerst een account aanmaken.
Kortom, deze module maakt het mogelijk voor klanten om online eenvoudig en snel een transport tarief te berekenen. Wij zijn trots op deze nieuwe online module, zo gaan we ook digitaal vooruit. Veenstra|Fritom gaat altijd voor het beste resultaat en staat open om te investeren in nieuwe en betere oplossingen. Meedenken met de klant, dat gaat bij ons van nature. En dat doen we nu al bijna 95 jaar.
Volledige grip op logistiek, dat bieden wij onze klanten aan. 24/7 real-time in controle en op de hoogte van de status van hun goederen. Naast het inboeken van verzendopdrachten en track & trace mogelijkheden, biedt Mijn Fritom o.m. voorraadbeheer, Proof of Delivery (POD)- en Sign on glass services, digitale facturering en elektronische koppelingen (EDI).
Klik hier op naar Mijn Fritom te gaan.
Vragen over deze online tool? Wij helpen u graag verder.
Wietze de Vries
Sales manager